{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو بمون منو فراموش کن شاد باش بدونی من من خودمو باختم....

دیدگاه ها (۱)

حق زمونه پول بسته گی داره.....

تولدتون مبارک

آخی خیلی دلم تنگ هست خیلی

از دار دنیا خودمو داشتماونم به تو باختم🫠

فقط خودمو داشتم که اونم باختم به تو.🥺♥عشق

زورمبهتونرسید،خودموفراموشکردم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط