نوشته بود،
نوشته بود،
تو بارون زیاد این ویدیو رو گرفتم،
تا آخرش ببین که این پرنده قشنگا چقدر از زاویهای که شاید خیلی کم بهش توجه میکنیم قشنگترن، نور و فوکوس رو ببند و اسلو موشن رکورد کن، اینطوری حست رو خیلی بهتر به بیننده منتقل میکنی
تو بارون زیاد این ویدیو رو گرفتم،
تا آخرش ببین که این پرنده قشنگا چقدر از زاویهای که شاید خیلی کم بهش توجه میکنیم قشنگترن، نور و فوکوس رو ببند و اسلو موشن رکورد کن، اینطوری حست رو خیلی بهتر به بیننده منتقل میکنی
- ۱.۲k
- ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط