{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مابد نبودیم بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد: )

دیدگاه ها (۲)

بگو خیالت منو ول کنه

خیلی فازشو دوصت دارم

مرد بودیم...ولی نامرد نبودیم🥀#رفیق

ما آدم دنیای همدیگه نبودیمتو فال هم بودیم🥺💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط