{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی چییییی که نمیفرستیی؟

یعنی چییییی که نمیفرستیی؟
دیدگاه ها (۰)

والا

اصن اون موقع عذاب وجدان می‌ره تو کونممم

شوخوش🤓☝🏻

ولی زیبایی تاسیان

بچه ها اون یکی اکانتم هم همینو میگههههههههیعنی چییییی

یعنی چیییییی چرا برای همه روبلاکس میاره چرا برای من نمیاره ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط