{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه ها


به کسی که ◗ عاشـــقته ◖
هیچ وقت نگو
بهتر از منم هست
اون اگه◗ چشــماش ◖
بهتر از تورو میدید
درگیر◗ تُـــــو ◖ نمیشد :)♥️



مرسی ک لایک میکنی قربونت برم..قلب منید 😍🤗💙🙃
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

رمان گیلاسات مال منه:)پارت ۲و فقط به دستبند خیره شدم.اون...ا...

رمان نابودی پارت ۹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط