{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اصلا دور از شوخی چرا وقتی من حرف میزنم همه کلشونو میکنن ت

اصلا دور از شوخی چرا وقتی من حرف میزنم همه کلشونو میکنن تو گوشی یا دور و برشونو میبینن🫠
دیدگاه ها (۳)

امیدوارم مخاطبی که هنوزم بعضی وقتا میرم چتامونو میخونمم بفهم...

امیدوارم مخاطب بفهمه 🫠

ادیت خودمه. و بله همینطور که فهمیدید بنده یک شخص کاملا اضافی...

وقتی توی پولی باز با شیدو حرف میزنم*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط