{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قطعا با نبود من زندگی خیلیا بهتره🥺:)

قطعا با نبود من زندگی خیلیا بهتره🥺:)
دیدگاه ها (۱)

....

یادمه تو کارتونه کراشم بود🎀

:[:

حق....🥺

هیچ کس بعد هیچکس نمرده!ولی خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن...

خیلیا میخواستن زندگی کنن...

هیچکس بعدِ از هیچکس نمُردهاما خیلیا بعد از خیلیا ، دیگه زندگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط