{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوب میدونن چیکار میکنن

خوب میدونن چیکار میکنن
دیدگاه ها (۰)

لای خون غوطه ور

برا همتون یه همچین روزی آرزو میکنم

وفقط سکوت میکنی...

....

یکی از معدود آدمایی که واژه‌ی انسانیت برازندشونه …کسایی هستن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط