{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا وقتی گوشش میگم یاد جداییم از رفیق هام تو این سال ن**

چرا وقتی گوشش میگم یاد جداییم از رفیق هام تو این سال ن** میوفتم چرا آخه کاش دوباره میرفتم از کلاس دوم شروع میکردم
طاقت جدایی ازشون رو ندارم

خیلی حس بدیه رفیقت برای روز آخر مدرسه بدون خداحافظی بره و برات یاد گاری ننویسه 🙂🙂💔(چون باور داره همو میبینیم🙂💔)
دیدگاه ها (۳۵)

#کپی_و_نشر_اجبای

آمدم بعد از یه سال

یه نکته تو این عکس هست بگید چیه

بپرسید

☆𝓣𝓱𝓮 𝓛𝓸𝓼𝓽 𝓢𝓽𝓪𝓻☆"ستاره گمشده""PART 2"من دوست دارم،خودتو خسته ...

#playmate p⁸¹■○کوک ویو:ات لحنش عوض شده بود نرم شده بود وقتای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط