{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلت هتل نیست ، کلیدشو دست هر کسی نده‌‌ . ارزش قائل شو حداقل واسه‌ی اون کلید .🖤🚶

💔🌱
دیدگاه ها (۰)

نصف زندگیم صرف این شد که به آدمای مهمِ زندگیم بفهمونم با من نجنگ من دشمنت نیستم …!👤

این روزه قدر هم دیگه نمیدونین 🖤🤕

کاش اونقدی که توقع دارید لیاقتم داشته باشید.🖤🚶

گفت حال بدتو کجا قایم میکنی گفتم تو لبخندم...🙃🖤😁

دلت هتل نیست، کلیدشو دست هر کسی نده‌‌!🚷 𝑌𝑜𝑢𝑟𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑖𝑠𝑛𝑡 𝑎...

مادربزرگم می گفت:دل هر آدمی دری دارهباید باز کنی درِ دلت را ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط