{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش ب قلبم طلوع میکردی :)

دیدگاه ها (۳)

با این دل تنهام چ کنم :)

...

I miss you winter :)

ولی این اهنگ چقد حرف دله :)

ای کاش یه شب عکسات جلوی چشمام سیگار توی دستام یه لحظه قلبم ا...

امشبی را شه دین در حرمش مهمان استمکن ای صبح طلوع عصر فردا بد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط