{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میتونی قلبمو حس کنی⁉️

میتونی قلبمو حس کنی⁉️
:)
دیدگاه ها (۰)

میشه انقد فکر نکنی؟چون واقعا دارم نابود میشم⁉️❤️‍🩹

خیلی حس مزخرفیه:)⁉️

:)

🔺تا زمانی که نفس میکشیو میتونی تپش قلبتو حس کنی امیدی هست...

زندگی بدون احساسات نمیشه تو میتونی زندگی کنی ولی حس نداری در...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط