{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما بهم نخواهیم رسید،

ما بهم نخواهیم رسید،
اما بهترین غریبه‌ات می‌مانم
که تو را از دور برای همیشه دوستت خواهم داشت.❤️😔
دیدگاه ها (۰)

😔😔حق 👌

اجرای زیبای دو نفره 🤌👌

این شعر زیبا رو با سلول به سلول بدنم درک کردم 👌

مخور غم گذشته 👌

هر چقدر هم که دور باشی همیشه عاشقت می مونم هر چقدر زنده بمون...

تو را می خواهم برای صبح برای ظهر ، برای شببرای همه ی عمر تو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط