{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه کار شیرازی که خودم خیلی دوسش دارم🥰」‌‌

یه کار شیرازی که خودم خیلی دوسش دارم🥰」‌‌

😍😍😍
دیدگاه ها (۴)

☀️🔸🔸🔸من هیچ ندانم که مرا آنکه سرشتاز اهل بهشت کرد یا دوزخ زش...

اگر خواستے تڪیه بدینه به چهره ها اعتماد ڪننه به زبون هابه دو...

بلی... این کار خودمه... خودم خیلی دوسش دارم

گل نرگس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط