{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جون مثل منه سلامتی دوتامون😘😘

دیدگاه ها (۲)

🙂

سهم مه بعد عشق طُ بیماری💔🖤

به قول حوری(تاسیان): کجا برم اینجا خونمه به قول نورا(خودم): ...

واییییی چقد شبیه منه🤣ادیت خودمه، اصکی نرین . تورو جون مادرت ...

نیای به دوتامون میزنم گلوله...#غمگین#جدایی#شکست_عشقی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط