{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاره...اصن برام مهم نیس مدرسمون تموم شد هیچکدومشونم نمیبی

عاره...اصن برام مهم نیس مدرسمون تموم شد هیچکدومشونم نمیبینم .... به درک ...عاره...
دیدگاه ها (۱)

عع همتون خابیننن

اصن باهمتون چصممم

عع بیدارین؟...

جوری که از روزای تعطیل متنفرم...

دیگه برام مهم نیس

رهبر شهیدم

اره بابا من اصلا برام تولد و کادو مهم نیس...اصکی ممنوع🚫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط