{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط غم این فیلم :)))

فقط غم این فیلم :)))
دیدگاه ها (۲)

من همیشه میگم...... میتونی پیشم راحت باشی و البته ادامش که ه...

خب من که خیلی وقته تو جهنمم اما کاش دوستم داشتی:))))

غم این فیلم رو با هیچ کلمه ای نمیتونم بیان کنم🖤

غم این فیلمدارد مرا از پا درمی‌آوردآقاجان وقت آن نیست مرا پی...

لعنت... :(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط