🍓🎀اوشینوکو🎀🍓
🍓🎀اوشینوکو🎀🍓
꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚
ادیت خودم چطوره ؟ بد شد نه ؟ 🫠
از روی یک ادیتی که خیلی دوسش دارم ساختم 🥹
͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞
کپی ؟ اجازه بگیر لطفا و ذکر منبع کن 🙏🏻❤️😭با بد بختی ساختم
꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚
ادیت خودم چطوره ؟ بد شد نه ؟ 🫠
از روی یک ادیتی که خیلی دوسش دارم ساختم 🥹
͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞ྀི◟ ͜ ◞
کپی ؟ اجازه بگیر لطفا و ذکر منبع کن 🙏🏻❤️😭با بد بختی ساختم
- ۵.۸k
- ۱۶ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط