{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

63 ثانیه موزیک:))))))))))))))))))))))

سر اولیه خیلی زحمت کشیدم کلی نذر کردم که بتونم درس بخونم😂
دومیه اولش یادم رف بزنم این آهنگو ن با هنزفری میشه گوش کرد ن با هدفون این آهنگو باید تزریق کرد
سومیه که مشخصه یکی از دخترای کشورمون که تو ایران نیس خونده (اسمشو یادم رف😂)
🪦️!..𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭𝐬 𝐠𝐨𝐨𝐝, 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞
همه چیز خوبه ، ولی برای من نه.!🪦️
دیدگاه ها (۱۲)

عشق به نرسیدنه:)💔🙂

مردم ایران افسردن🗿😂🤌

گل سنگم..:)

ادیت جدید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط