{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)

من پر بغض هستم ولی از درد سری که بخاطر اشک های بی دلیل هست میترسم؛
دیدگاه ها (۰)

:)

:)

:)

:)

هیچ چیز درد ناکتر از بغضی که سعی میکنی نگهش داری نیست ...🖤@c...

بخاطر بعضی‌ از آدم هایخود بین خود پرستو تخمی🐒این دلیل نمیشه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط