{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که مال پرواز نبودم چرا بالامو باز کردی🖤

من که مال پرواز نبودم چرا بالامو باز کردی🖤
دیدگاه ها (۰)

تو کامنت ها بگین🙂

من خوبم🙂

خیلیا هستن عاشقه همن ولی با هم نیستن🖤🙂

هر سوال دوست دارین ازم بپرسین💕🌈

ای بشر از چه گمان کردی که دنیا مال توست ورنه پنداری که عجل ه...

چند بار صدام کردی من نبودم آراز حدیث من گشنه رفت

آه از آن شبی که با یاران خود پرواز کردی....😭💐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط