{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالم خوب نیست....🥺💔

حالم خوب نیست....🥺💔
دیدگاه ها (۳۵)

من از رفتن.. تو ترسیدم.. چاره فقط رنج سفر بود 💔

هیچکس از حال واقعی من هچی نمهفیه.... :)

هچی اونجوری که دوست داشتم.پیش نرفت...‌‌💔

اینکه میبینم حالم خوب نیست و هیچ دلیلی برای اینکه حالم خوب ن...

واقعا حالم خوب نیست:)

حالم خوب نیست 💔😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط