{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلش خیلی پر بود

دلش خیلی پر بود
دیدگاه ها (۳)

بله😂😂

این مامانش کاریش نداره خدای

وایی

کودوم

آتسوشی خیلی دلش پر بود 🤣🤣🤣🤣🤣

او دلش از من پر بود؛من دلم پر از او بود..🥱

﷽‌🔴دلش خیلی پر بود، مثل خیلی از مردم...🔻ان‌شاءالله به تیر غی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط