{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نکتش؟

نکتش؟
گیتارش فقط ی تار داش🥺
دیدگاه ها (۱)

قشنگ بوود

یس:))🦋این انیمه به منحرفا ب شدت توصیه میشه😂🤧انیمه::فراتر از ...

این کلیپ حال خیلیا رو توصیف می‌کنه:::

خب اینو ب چی تشبیه میکنید؟؟😂🤧ببینم کیا به اون تشبیه توی ذهن ...

کل اروپا فدای ی تار سبیل ایشون👆

jay جی و گیتارش آخر مارو به رحمت خدا میده نکن برادررر 😭🙏🏻🗣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط