{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا چقدر دلم برای این بارون ها تنگ شده 🥴

خدایا چقدر دلم برای این بارون ها تنگ شده 🥴
یادش بخیرر
دیدگاه ها (۱)

بخشنده باش و خودت از مالت استفاده کن وگرنه...

تو پاییز و زمستان سالاد انار بخورین خیلی خوشمزست🤎🍎

فقط می تونم بگم کوفتی بخورین

یادش بخیرر

وای این فیلم 🥹🤗یادش بخیر🙂 خداییش دلم براشون تنگ شدهههه 🤎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط