{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
بی تعارف بگم، تمومِ زندگی من چشمایِ توئه🤎
دیدگاه ها (۰)

ندیدم‌ یه‌ محبت‌ خالصآنه...😄🖤

.ادمی که تنهایی رو بلده رو نمیشه تنها گذاشت.

ب‍‌دت‍‌ر از ن‍‌ب‍‌ودن‍‌ش ای‍‌نہ کہ ه‍‌ی‍‌ش‍‌ک‍‌ی ش‍‌ب‍‌ی‍‌ه‍...

به قول شاملو: خواستنش تمنایِ هر رگ

تا صبحم بگم تموم نمیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط