{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من فیک رو تا الان۳ بار نوشتم ولی ارسال نمی کنه 😑برای همون

من فیک رو تا الان۳ بار نوشتم ولی ارسال نمی کنه 😑برای همون ۲ پارته یا ۳ پارته می کنمش بعد می فرستم 😉
ولی بدونید در واقع فیکشن فقط ۱ پارته
دیدگاه ها (۰)

فقط برای ناروتو 😂

درخواستی

دلم میخواد اسمات بنویسم اما ...

نقد و انتقادی و نظرتون درباره ی فیک هایی که تا الان نوشتم رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط