{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه نفر:چه اشتباهی رو دیگه تکرار نمیکنی؟

یه نفر:چه اشتباهی رو دیگه تکرار نمیکنی؟
من:اعتماد به ادما😶☠
دیدگاه ها (۱)

تایم فداتون رفقا+۱دقیقه

😏🎀🎀

چرا دیگه اعتماد نمیکنی؟ وقتی فهمیدم اعتماد بوده اشتباه...#لا...

به ادما اعتماد نکنید)؛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط