{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی تو و دوستات چرا میایین عروسی?

من اونیم که میره مردم رو ببینه و تو خونه ازشون غیبت کنه
هاکای اونیه که فقط میخواد بخوره و موز و نوشابه بدزده
دختر خالم اونیه که زورکی اوردنش و اگه تو خونه بود شیطان کش رو تموم کرده بود
هاکای : https://wisgoon.com/shohar.taka.chan
دختر خالم که نمیاد ویس https://wisgoon.com/bachira.meguru
و این کلیپ دست سازه
دیدگاه ها (۷)

اسید ساختم

من فصل یک بانگو دارم میبینم رو یکی کراشیدم

خعب کدومتون کی هستید?

خعب این تست رو بدین ببینم کدومتون بیشتر منو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط