{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق من این نبود😔

حق من این نبود😔
دیدگاه ها (۰)

ای کاش بدانی همه جا بدنبال تو میگردم شاید خاطرهایت ارامم کن...

امان از این سفرها دلتنگتم کاش این سفر زود تمام شود تا عمرم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط