{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از نزدیک ندیدم خاطره ای باهم بودن نداشتم فقط از دور دوسش

از نزدیک ندیدم خاطره ای باهم بودن نداشتم فقط از دور دوسشون داشتم 🫂🥲
دیدگاه ها (۳)

بله بد آقای کیم 🤣🥰

Yangi 🥰😍

🤣🤣

❤️چه خاطره ای داشتم باهاشآدامشون بخونید❤️

.⎯ּ︭یه چند تاشونو نداشتم و ندیدم ولی مطمئنم همش یه خاطره ی ش...

جستجو یشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط