{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی زد تر بگه فالو میشه اگر هم کسی نبود تو پست بعدی میگ

هر کی زد تر بگه فالو میشه اگر هم کسی نبود تو پست بعدی میگم
دیدگاه ها (۸)

موهاش

من فدای همتون شم

مامان فندوم خواهش میکنم خوب شو

؟

میشه قدر خودتو بدونی؟ اگه کسی به من بگه دلیل لبخندت چیه میگم...

سلام.بچها هرکس دوست داره ( ملاقات در باران) رو بنویسمبهم توی...

خودمو باش! بچه ها کپشن مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط