اگر که محصول نمیده به تخ.مم
اگر که محصول نمیده به تخ.مم
تو زیرزمین همیشه ک.ون میدادم
شب های جمعه تا سحر خوب ب.کن
بگین که شما همبه همینا فکر میکردی یا فقط منم؟؟؟
تو زیرزمین همیشه ک.ون میدادم
شب های جمعه تا سحر خوب ب.کن
بگین که شما همبه همینا فکر میکردی یا فقط منم؟؟؟
- ۲۲۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط