{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تا خدا - خدا ست _ پرچم شاه کربلا بالا ست ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
بنام خدا ی حسین
دیدگاه ها (۵)

بهانه نبودن بسیاراست کجاست او که تو را بی بهانه دریابد

مهربانی را اگر قسمت کنیم - من یقین دارم به ما هم می رسد ۰

مقصد ما خدا ست _ کیست که با ما همسفر شود ..... ۰

ای خوش آن خسته که از دوست سراغی دارد

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

::..«..« سلام بر بزرگی نام حسین »..»..::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط