{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کنم بدترین احساسی توی دنیا اینه که،

فکر کنم بدترین احساسی توی دنیا اینه که،
دیدگاه ها (۳)

فدای شرایط شدیم💔🙃

چقدررر منممم 💔نظرتونه؟

چقدر وایب این آهنگ و دوست دارم:)

چرا نمتونی فراموشش کنی ؟

بدترین چیز توی دنیا وجود ندا..اخه چرا😭💔💛

مهم اینه که توی فکر بقیه پلاسیم 🔮 پس چرا فالو نمی کنین؟

فکر کنم معنیش اینه که من رد دادم😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط