{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ع رفتن تو ترسیدم🚶🏻

من ع رفتن تو ترسیدم🚶🏻
دیدگاه ها (۰)

نیاز داشتم نون وایی خلوت باشع🚶🏻💔

چقد خوبه ع بیمارستان بیای و یکی ع این خوشگلا تو خونه باشه🚶🏻🙃

سورنا یچی دیگس ولی🙃🚶🏻

فک نکن ترسیدم ریختم کلا تو خودم....

موندم تو فکر رفتن:)

تو مال رفتن نبودی... 💔!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط