{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تحمل ندیدنت فقط به حرف راحته...

دیدگاه ها (۱)

بعد از مردنم به جای من بگید حسین...

دیشب تمام آزادگان جهان خوشحال شدند...

تحمل ندیدنت فقط به حرف راحته#محسن_چاوشی

❁﷽❁#صلےالله‌_علیڪ_یا_ابا_عبداللهحسین جاندل آدمی مگر چقدرتحمل...

🖤باید تحمل کنیم در راه خدا...حضرت آقا سلام ما را به شهدا برس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط