{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش امکانش بود

کاش امکانش بود
دیدگاه ها (۵)

مخاطب داره

این منم مشکل داری صیکتو بزن😁

ببخشید غمگینه اخه اوضاع روحیه خوبی ندارم

اگه امکانش وجود داشت، دوست داشتین توی کدوم کتاب زندگی کنین؟

تامایو همون مادر شینبو عه؟₍⁽⁰^⁰⁾₎o((*^▽^*))o☆.。.:*・°☆.。.:*・°...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط