{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فداشون بشم موقعی که اولین جایزه رو برنده شده بودن باورشون

فداشون بشم موقعی که اولین جایزه رو برنده شده بودن باورشون نمیشد گریه میکردن اونا همیشه مراقب هم هستن مراقب ارمیا هم هستن همیشه تلاش میکنن که موفق بشن همیشه تلاش میکنن که لبخند رو لب ارمی ها بیارند واقعا نمیدونم بعضی ها چطور دلشون میاد به این جوجه ها هیت بدن ما ارمی ها همیشه طرفدار بی تی اس باقی می مونیم
#BTS_ARMY #BTS #Park_Jimin #jimin #کیدراما #کیپاپ #مود #بی تی اس #تیک_تاک #BTS_COMEBACK_2026
دیدگاه ها (۰)

my angel

چقدر نازن اوخوداااااااااااااااااا

اینم از قدرت بی تی اس بسوزین هیترها

سریال تاج بی نقص

آرمی خیلی مهمه همه جا پخش کنین 💪 بخاطره بی تی اس ادم خوبی ام...

اصکی اجباریهآرمی نیستی اگه اصکی نریسلام ارمی، شاید شنیده باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط