{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا با همه خوبم مهربونم اخرشم..

چرا با همه خوبم مهربونم اخرشم..
دیدگاه ها (۴)

حق به توان هزار

حدقل بابت ذات خجالت بکشید

امروزم. مثل تولدای دیگم همچین حسی دارم

کسی که برام نمیزاره پس خودم میزارم تولدم مبارک🍓♥

مخلوقات خالق مهربونم

اخرشم تا اخرشم من موندم و اون خاطرات🖤

《اخرشم نمیریم》☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط