بلاخره تموم شد
بلاخره تموم شد
میخوام از ویپاپ و ویس برم حقیقتا خیلی امید داشتم ۱کا شدنمو ببینم ولی مث اینکه نمیشه ویپاپ یه جای سمی شده که واقعا قابل موندن نیست
امیدوارم برای نسل جدید ویپاپ جای بهتری باشه خاطرات خیلی قشنگی اینجا موندگار شد مامان ساشایی که با تموم وجودش دختراش و خواهرانش رو دوست داشت
دو سال و نیم اینجا بودم و واقعا بهم خوش گذشت ولی از اینجا به بعدشو نیستم
دیگه واقعا ذوقی نیست
پس بیاید همینجا داستان ساشا رو تموم کنیم
خداحافظ دخترای قشنگم
و همچنین خداحافظ خواهرای نازم(سوفی و ملو🫠)
پستارو پاک نمیکنم یادگاری از من
بماند به یادگار
۱۴۰۵/۴/۶
میخوام از ویپاپ و ویس برم حقیقتا خیلی امید داشتم ۱کا شدنمو ببینم ولی مث اینکه نمیشه ویپاپ یه جای سمی شده که واقعا قابل موندن نیست
امیدوارم برای نسل جدید ویپاپ جای بهتری باشه خاطرات خیلی قشنگی اینجا موندگار شد مامان ساشایی که با تموم وجودش دختراش و خواهرانش رو دوست داشت
دو سال و نیم اینجا بودم و واقعا بهم خوش گذشت ولی از اینجا به بعدشو نیستم
دیگه واقعا ذوقی نیست
پس بیاید همینجا داستان ساشا رو تموم کنیم
خداحافظ دخترای قشنگم
و همچنین خداحافظ خواهرای نازم(سوفی و ملو🫠)
پستارو پاک نمیکنم یادگاری از من
بماند به یادگار
۱۴۰۵/۴/۶
- ۲.۶k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط