{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من همیشه مهربان خواهم ماند..😊🥀

من همیشه مهربان خواهم ماند..😊🥀
#تنهایی #جذاب #خاص #زیبا
دیدگاه ها (۱)

دیدم دستاتو گرفته بود ...🥀🖤 #خاص #جذاب #زیبا

هر چی بزرگتر شدیم دردامون بیشتر شد..🥀🖤 #خاص #زیبا #تنهایی

صبحتون بخیر گل هام💖⚘⚘

شبتون خوش دوستام💖⚘⚘

Mobina

هر جا که باشی،هر چه پیش بیاید،فقط این را بدان:من همیشه کنار ...

از تمام دارایی دنیاهیچ‌نمی خواهم✨فقط بگذار این " دوستت دارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط