{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخاطب؟؟؟ داره👍🏻

مخاطب؟؟؟ داره👍🏻
دیدگاه ها (۶)

شغل مورد علاقم اگه پول مهم نبود....

اقا این اهنگ فقط به بنز و بی ام وه میاد.... اخه فقط این دو ت...

بین اینا کوکا ولی.... من رانی و شیر کاکائو دوس دارم🥲🌱

منحرفا😝😝😝به نظرتون دازای خوشمزس؟؟؟؟(دست پختش😝)

مخاطب داره خود مخاطب میفهمه

ادیت خودمهمخاطب؟ دارهمخاطب...

......مخاطب داره؟؟؟؟اره داره ......#junkook.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط