{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش مثل ابراهیم بودیم؛

کاش مثل ابراهیم بودیم؛
حتی تو خیال می دیدمت ابوفاضل:)>>
دیدگاه ها (۲)

اگر از تو در مورد عَبّاس (ع) می‌پرسند؛بگو:"او امانی‌ست که تر...

کجایییی ؟

ای کاش هیچوقت نمی دیدمت....

من حتی خیال تو را به هیچ اتفاق بهتری نخواهم داد......💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط