{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساس میکنم همه یکیو دارن که دوسشون داره به جز من:)!

احساس میکنم همه یکیو دارن که دوسشون داره به جز من:)!
دیدگاه ها (۳)

احساس میکنم همه یکی رو دارن که واقعاً دوسش داره بجز

واقعا احساس میکنم مارو بخاطر پول دوست ندارن بخاطر خودمون دوس...

احساس میکنم پروف خوب نیس اگه اوکی نیس بگین اون یکیو بزارمادی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط