{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طوری ک ما بی تی اس رو میبینیم:

طوری ک ما بی تی اس رو میبینیم:
طورب ک بی تی اس مارو میبینه:
دیدگاه ها (۷)

حس میکنم اهنگ با ادیت نمیاد

یعنی ساعت 12 شب به بعد میخواد چیکار کنه؟ 😂💀

اگه این لاس هارو با کراشم میزدم الان ی بچه داشتیم😑

روزتون بخیر

میبینیم که بازم بی تی اس راه رو هموار کرده 😎😎😎😍︵ ֢ ⏜ ֢ ︵  ੭ᰍ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط