{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و منی که هم خوشحالم بخاطر اینکه دوباره برمی‌گردن و ناراحت

و منی که هم خوشحالم بخاطر اینکه دوباره برمی‌گردن و ناراحتم بخاطر اینکه نمیتونم برم 💔🖤
دیدگاه ها (۸)

یکم طنز و زیبایی ببینید 😂😂🎀💖

عههههه این سه تا جا موند 😂

جون دوست داری ؟ 🤣 توبه توبه

این منمممممم 🤣🤣

یعنی یه روز دیگه نمیتونم نقش اینکه خوشحالم رو بازی کنم ؟‌؟؟

بخاطر اینکه برنامه رو پاک کردم و استفاده‌ از وب واقعا اعصاب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط