{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بادا ابی عالی بخونه قشنگه

👏👏👏👏🌱🌱🌱🌱
دیدگاه ها (۴)

نماشون صحرا وا دکته وا

لرستان زیبا دورد به همه ی لرهای ایران زمین

شاد باشین دوستان

هرچی از قشنگی مازرون بگم کم گفتم با غذاهای خوش مزش

بادا بله بادا...@f.s1380

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط