{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر بی نشانم

دلبر بی نشانم....
بی تو بی آشیانم...
بی من ای همسفر...
رفته ای بی خبر...
بی تو بی خانمانم...😢

تدوینگر:#حامد_عقیلی

#غمگین#دلتنگی#کلیپ_غمگین#تنهایی
#جدایی#دوری
دیدگاه ها (۲)

برای پدر...

بمیرم من برا اون چشات...چقد شبیه منی تو 😞

گفتنش آسون نیست ولی...

به تو از دور سلام

دنبال کن هرروز پست میزارم

تو کجایی ......#کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

تو محالی که به..........#کلیپ #کلیپ_دپ #کلیپ_غمگین #تنهایی #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط