{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۰)

من که حوصله ندارم تا تهش رو نگاه کنم

ٺرامپ‌بعد‌از‌جنگ‌ایران🦦🗿 :

📖 تلاوت بسیار زیبای فرازی از سوره آل عمران 📑 وَلَا تَحْسَبَن...

بسم‌الله الرحمن الرحیم تو مهم بود بمانی که نماندی رفتیجان که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط